Друк

Люди бувають різні

Автор: Oksana Дата . Опубліковано в Нотатки від читачів і колег

oblychchjaБільшість людей схожі на падаючі листя; вони носяться в повітрі, кружляють, але врешті-решт падають на землю. Інші ж немов зірки, вони рухаються по певному шляху, ніякий вітер не змусить їх звернути з нього.

Герман Гессе. Сіддхартха

Друк

Притча про труднощі

Автор: Хомів Марія Степанівна Дата . Опубліковано в Казки та притчі

1231- Майстер, - одного разу запитав учень, - чому існують труднощі, які заважають нам досягти мети, відхиляють нас убік від обраного шляху, намагаються змусити визнати свою слабкість?

- Те, що ти називаєш труднощами, - відповів Учитель, - насправді є частиною твоєї мети.

Перестань з цим боротися. Всього лише подумай про це, і прийми до уваги, коли вибираєш шлях. Уяви, що ти стріляєш з лука. Мішень далеко, і ти не бачиш її, оскільки на землю опустився густий ранковий туман. Хіба ти борешся з туманом? Ні, ти чекаєш, коли подує вітер і туман розвіється.

Друк

Мудрий самурай

Автор: Хомів Марія Степанівна Дата . Опубліковано в Казки та притчі

samurai-fightУ Японії, в одному поселенні недалеко від столиці жив старий мудрий самурай. Одного разу, коли він проводив заняття зі своїми учнями, до нього підійшов молодий боєць, відомий своєю грубістю і жорстокістю. Його улюбленим прийомом була провокація: він виводив суперника з себе і, осліплений гнівом, той приймав його виклик, робив помилку за помилкою і в результаті програвав бій. Молодий боєць почав ображати старого: він кидав у нього камені, плювався і сварився останніми словами. Але старий залишався незворушним і продовжував заняття. У кінці дня роздратований і втомлений молодий боєць забрався геть. Учні, здивовані тим, що старий виніс стільки образ, запитали його:

Друк

Сім чудес світу

Автор: Хомів Марія Степанівна Дата . Опубліковано в Життя

hlopchykOдного разу в школі проходив урок на тему "Сім чудес світу".
Завдання полягало в тому, щоб кожен учень написав сім чудес світу на свій погляд.
Коли вчитель збирав зошити, він зауважив, що одна дівчинка ще не закінчила. Учитель запитав, чи не потрібна їй допомога.
Учениця відповіла:
"Так. Я довго сумнівалася, які вибрати. На світі так багато чудес".
Тоді вчитель запропонував зачитати, що вона вибрала. Дівчинка деякий час вагалася, але зважилася прочитати: "Для мене сім чудес світу це - 1. бачити
2. чути
3. рухатися
4. сприймати дотиком
5. відчувати
6. сміятися
7. любити "

У класі запанувала тиша.