Друк

Що ти знаєш про дівчат?

Автор: Хомів Марія Степанівна Дата . Опубліковано в Авторські статті

thumb 53525 blog mПідлітки – найбільш відкрита до змін і найбільш складна частина нашого суспільства.Є величезна потреба у практичному застосуванні психологічних знань для дітей та їхніх батьків теж.

Які ж потреби і особливості підліткового віку: Відомо, що процес переходу від дитинства до дорослості відбувається складно. Висока швидкість життя, розмиті межі між виборами у житті,  обезцінювання, нові можливості, буря гормональних змін і як результат замикання у собі. Не викликає жодного сумніву те, що період підліткового віку дитини є періодом не лише суттєвих фізіологічних змін у молодому організмі, але й часом глибоких  та тендітних переживань юної особи та усвідомлення нею багатьох аспектів власної тілесності.

Чутливі та ранимі. Складні, нестандартні, вредні,  неслухняні, як лише їх не називають. Для когось сучасні підлітки- затуркані, наївні,  егоцентричні, для когось- цікаві , авантюрні,  самодостатні, незбагненні. А ще допитливі, технічно грамотні. Вони тільки навчаються вибудовувати стосунки з іншими,  пізнають самих себе та свої можливості,  й тому часто припускаються помилок.

Важливо знати, що в цьому віці діти потребують розвитку персоніфікації висловлювань, довірливого спілкування, навчання принципу надії (позитивного підходу в баченні можливостей кожної людини), принципу балансу (гармонізації своїх первинних та вторинних актуальних здібностей), принципу самодопомоги (як стратегії віри в себе, адаптації та розвитку особистості).

Більшість красунь, як і писав Джон Елдрідж, хочуть розкрити красу, подобатись, пережити романтичну пригоду, бути потрібною та коханою, стати дорослою, мати можливість вирішувати самостійно та бути важливими серед їхніх подруг та у класі.

Дитина прагне до самостійності та визнання своєї думки, дорослі стараються зберегти авторитет, але часто відчувають себе розгубленими. Цей нелегкий вік психоаналітик Ф.Дольто називала «стадією омара». Скидаючи один панцир і не встигнувши наростити інший - підліток виявляється беззахисним. Він обороняється через противагу дорослим. Підліток задумується над своїми якостями, здібностями, порівнює себе з іншими, шукає відповіді на запитаня: Хто я? Який я? Навіщо я? У випадку відхилення в розвитку особистості, зазначені особливості формування самосвідомості супроводжують негативними емоційними переживанями.

Реалії життя переконливо засвідчують необхідність допомоги  у розвитку та профілактиці здоров’я молоді. Значущість проблеми на сьогодні поглиблюється тим, що в системі цінностей і життєвих орієнтирів суспільної свідомості відбуваються істотні зміни. На теперішній час, у  містах України, склалась неблагпориємна ситуація зі станом здоров'я та соціального виховання підлітків.

Мені боляче дивитись на тих вже дорослих жінок, які приходячи до психотерапевта, розповідають як розпочали рано жити дорослим житям, зовсім до нього не будучи готовими. Перші сумніви, розчарування, біль, зневага, зранення, аборти, зранення, осуд. Чому чудовий час юності має бути такий? Адже кожна дівчинка мріє стати щасливою, красивою, хорошою  і коханою. А її батьки бажають , щоб їх донька  виросла  доброю, розумною і успішною. Як реалізувати ці мрії? І чи завжди ми знаємо, які якості розвивати  юній дівчині, щоб вона цвіла, як казкова квітка  і перетворилася  в майбутньому на впевнену в собі, ніжну та одночасно сильну, справжню жінку?

Тому так важливо опиратися на краще в дитині, вірити в її можливості; підтримувати в дитині те позитивне, яке є, викликати прагнення стати кращою; навчити її  усвідомлювати свої думки та бажання та чути інших, реалістично оцінувати свої сильні  і слабкі здібності, зберігати душевну рівновагу. А також - найти унікальне звучання кожної дівчини, розуміння своєї Божої іскри, розуміння свого тіла, та свої жіночої сутності є зоною найближчого розвитку щодо майбутнього наших дівчат.

Розвиток самосвідомості, самоповаги, емоційно-чуттєвої сфери, розуміння свої жіночої суті є зоною найближчого розвитку щодо підліткової компетентності. Формування рівня здорової культури- є трендом сучасного століття і необхідним для розвитку людей.Так важливо навчитись розвиватись по 4 сферах: турбуватись про  потреби тіла, розуміти успіхи та невдачі, розивати свої здібності та таланти, навчатись просити підтримку у інших, встановлювати нові контакти, вчитись реалістично приймати світ, себе та свої можливості.

Це можливо в межах просвітницької діяльності, моделювання позитивного психоемоційного діалогічного простору, формуванню морально-духовних цінностей гідних людей, розвитку комунікативних здібностей, підбору відповідно віку корисного матеріалу та формуванню довірливих взаємостосунків.

Запрошую дівчат в нову групу 13-16 років з 01.02.2015 року у наш  проект для дівчат-підлітків «Я-цінна. Я-гідна. Я-особлива». Деталі за тел.тел. 096 8642217 Оля
https://vk.com/g.teen
https://www.facebook.com/g.teen

Східна мудрість стверджує - посій думку і ти пожнеш вчинок, посій вчинок і ти пожнеш звичку, посій звичку і ти пожнеш характер. Усвідомивши цю істину, ми отримуємо інструменти які є важливими для нашої самореалізації та для допомоги іншим.

Вірю, і знаю, що заняття  є цікавими і залишить свій потрібний слід в житті. І звісно,  якщо дитина окрім занять, друзів,  вчителів, школи, насамперед буде оточена любов’ю тата та мами, її почуття значимості буде досить міцним і дасть змогу перейти ініціацію і сповідувати Божі закони на своїй батьківській землі.

Успіх нашої початкової роботи багато в чому залежить від того, наскільки батьки  зможуть підтримати корисні зміни своїх дітей. Ми шукаємо єдність, не дивлячись не те, що ми різні. Вони - інші, як ми. На їх боці - молодість та енергія, на нашому - досвід та вік. Вони - закриті, але потребують підтримки, вони - цікаві, але треба щось про це знати. Ми, мами, колись були, такими як вони зараз. Але кожен з нас був і є унікальним. Особливим. Цінним. Гідним.

Джерело http://admin.20minut.ua/blogs/scho-ti-znaesh-pro-divchat.html

Нравится